Marketing MSc
Kedves Leendő Hallgatónk!
A Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kara a marketing felsőoktatási képzés mindhárom szakaszával rendelkezik. A magyar Akkreditációs Bizottság indításra elfogadta 2005-ben a Kereskedelem és Marketing alapszakot (BA), illetve 2007-ben a Marketing mesterszakot (MSc). A Kereskedelem és Marketing BA és a Marketing Msc képzését a Üzleti Tudományok Intézete irányítja. A SZIE GTK Gazdálkodás és Szervezéstudományi Doktori Iskola keretében Marketing PhD alprogram működik. A SZIE-re jelentkező hallgatók felsőoktatási tanulmányaik mindhá-rom szintjét BA, MSC, PhD egy intézményben végezhetik el.
A Marketing MSc négy szakiránnyal rendelkezik: Marketing stratégia és tervezés, Logisztika és ellátási lánc menedzsment, Marketingtudás és információmenedzsment, Üzleti kommunikáció szakirányok. A képzés 4 féléves időtartamban, nappali és levelező tagozaton folyik.
Dr. Papp János
egyetemi docens, szakvezető
Marketing mesterképzési szak:
Szakképzettség: okleveles közgazdász marketing szakon
Képzési terület: gazdaságtudományok
Képzési helyszín: Gödöllő, Budapest
Munkarend: Nappali / Levelező
Finanszírozási forma: Állami ösztöndíjas / Önköltséges (nappalin, levelezőn: 350.000 Ft/félév)
A képzési idő: 4 félév
Tíz indok, amiért érdemes a SZIE GTK Marketing MSc mesterszakját választani:
- Több mint 20 éves egyetemi tapasztalat a marketing MSc szintű képzés területén, nagyszámú sikeres hallgatói karrier.
- A szakmai közvélemény a SZIE GTK marketing képzését a legjobb három közé sorolja. Közvetlen oktatói és hallgatói kapcsolat jellemző.
- A szakvezető Marketing Intézet oktatóinak több mint 70%-a tudományos minősítéssel rendelkezik (közgazdász, pszichológus, informatikus), amely a minőségi képzés alapját képezi.
- A marketingkutatás, módszertan és információs rend-szerek elméleti és gyakorlati oktatásában megszerzett többéves tapasztalat (hazai, EU kutatási programok, vállalati K+F megbízások).
- Gyakorlatorientált képzés tárgyi feltételei magas színvonalúak (Marketingkutatási labor, számítógéppel támogatott oktatást segítő Tanulmányi Információs Rendszer). Széleskörű nemzetközi hallgatói csereprogramok működnek.
- Az oktatáson kívüli szakmai tevékenység feltételei magas színvonalú (Tudományos Diákköri Munka, Marketing Hallgatói Klub).
- Az egyéni képesség (kompetencia) mérésére épülő oktatásfejlesztés és ahhoz kapcsolódó személyre szóló tanácsadás.
- Az Egyetem jelentős kulturális, történelmi és nemzeti tradíciókkal rendelkező városban, tiszta levegőjű, zöld és egészséges környezetben található.
- Budapesthez való földrajzi közelség, a szomszédos megyékből való gyors és olcsó elérhetőség.
- Széles körű szabadidős lehetőségek (sport, kulturális, vallási és civil szervezetek).
Egy volt hallgató véleménye:
„Olyan komplex tudásra, ismeretanyagra, de főként kemény kitartásra tettem szert, amely nélkülözhetetlen ebben a mai felgyorsult világban.”
Sánta Sándor
vezérigazgató
Bonbonetti Kft.
SZIE-GTK, marketing szakirány, 1997
Felvételivel kapcsolatos tájékoztatás:
Szent István Egyetem
Gazdaság és Társadalomtudományi Kar
2100 Gödöllő Páter K. u. 1.
Tel: (28) 522-000 / 1900
E-mail: Katona.Laszlone@szie.hu
A képzésért felelős Intézet:
Szent István Egyetem
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Üzleti Tudományok Intézete
Postai cím: 2100 Gödöllő, Páter K. u. 1.
Telefon: (28) 522-000/1985
E-mail: Papp. Janos@szie.hu
A szak mintatanterve a 2017/2018. tanévtől
Képzési és kimeneti követelmény
18/2016. (VIII. 5.) EMMI rendelet a felsőoktatási szakképzések, az alap- és mesterképzések képzési és kimeneti követelményeiről, valamint a tanári felkészítés közös követelményeiről és az egyes tanárszakok képzési és kimeneti követelményeiről szóló 8/2013. (I. 30.) EMMI rendelet módosításáról. http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=196922.325529